Les endorphins viatgeres

 

Sabem que la felicitat s’escampa ràpidament quan les persones la compartim arreu del món.

 Volem saber per on viatgen les nostres endorphins, per això hem demanat als nostres amics que no s’oblidin de les nostres polseres, arracades o collarets si marxen de viatge pel món.

Fes-nos arribar les teves fotos a contacte@alliberantfelicitat.org.  Amb totes les fotos que rebem farem el gran mapa de la felicitat. De moment ja hem vist l’Alegria a Estocolm i a Roma , la Diversió a Nimes i a Pompeia , la Emoció a Aix- Sant-Provence, també les hem vist per Catalunya, per Espanya i tenim ganes de veure  més  endorphins pel món….

Bon estiu per tots!

Sabemos que la felicidad se propaga rápidamente cuando las personas la comparten por el mundo.

Nos gustaría saber por donde viajan nuestras endorphins, por este motivo hemos pedido a nuestros amigos que no se olviden de nuestras pulseras, collares y pendientes si van a viajar por el mundo.

Envíanos tus fotos a contacte@alliberantfelicitat.org. Con todas las fotos que recibamos, haremos el gran mapa de la felicidad. Por el momento ya hemos visto la Alegría en Estocolmo y en Roma, la Diversión en Nimes y en Pompeya, la Emoción en Aix-en Provence, también las hemos visto por Cataluña y por España y tenemos ganas de ver más endorphins por el mundo.

Feliz verano !

  Pompeya Nimes.1 Roma.1 Estocol.2

Pisa.2   aix-en Provence   IMG_4090   Tossa de Mar Abril 2016. 2

 

 

 

Endorphins

Sin Comentarios

Dejar comentario